عوامل موثر بر قیمت لامپ های پنلی
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

فاکتورهای زیادی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت لامپ پنلی روکار تاثیر بگذارند که تاثیر این فاکتورها به مراتب می تواند مستقیم و یا غیر مستقیم باشد. در واقع هر چقدر تنوع یک محصول بیشتر باشد، لیست قیمت های آن متفاوت تر برآورد خواهد شد. به عنوان مثال: تعدادی از لامپ های پنلی برای کاربرد در محیط های اداری و بزرگ طراحی می شوند، که قطعاً قیمت آن ها در قیاس با لامپ هایی که به گونه ای ساده تر طراحی شده اند، بیشتر است. همچنین عوامل دیگری هم وجود دارند که می توانند به شکل مستقیم یا غیر مستقیم بر روی قیمت لامپ پنلی روکار تاثیر بگذارند.

از جمله این عوامل مؤثر در قیمت لامپ پنلی روکار می توانیم به مواردی همچون سازنده لامپ، جنس بدنه، میزان مصرف، ساختار فیزیکی، نوع بسته بندی، شار الکتریکی و ... اشاره نماییم. البته که به دنبال این موارد، تاثیر برند سازنده و شرکت و کارخانه مورد نظر را نیز نمی توانیم از یاد ببریم. چرا که هر چقدر برند سازنده یک لامپ معروف تر باشد، قیمت نهایی بیشتر تعریف خواهد شد. معمولاً کارخانه های معروف، به دلیل کیفیت خیلی بالایی که برای محصولات شان در نظر می گیرند، مورد توجه واقع می شوند.

بررسی عوامل موثر بر قیمت لامپ پنلی 60 در 60
ما در این مطلب می خواهیم در مورد عوامل موثر بر قیمت لامپ پنلی 60 در 60 صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم. حال اگر شما به این موضوع علاقه مند هستید و دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. لامپ ها نقش مهمی در زندگی روزمره همه ما دارند . امروزه لامپ های بسیاری در انواع و مدل های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آن ها در بخش مهمی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این لامپ ها، لامپ پنلی 60 در 60 است که در حال حاضر در بسیاری از ساختمان ها مشاهده می شود. این لامپ ها به دلیل داشتن مصرف انرژی پایین و نور باکیفیت بالا، جایگزین خوبی برای لامپ های قدیمی هستند. معمولا این لامپ ها را در سقف های کاذب به دو روش رو کار و توکار نصب می کنند.





:: برچسب‌ها: قیمت لامپ پنلی , انواع لامپ پنلی , هدایت گستر ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: